2012年8月7日火曜日

Phillips Airfryer フィリップス エアフライヤー☆☆

This is going to be the best friend in the kitchen.This is the fry machine without oil and cuts off 80% fat.Make your meal so healthy. Also easy to clean.
No mess and no smell around stoves! Please see this for more info:
http://www.philips.com.au/c/home-cooking/viva-collection-low-fat-fryer-multicooker-black-hd9220_20/prd/

先日、日曜x芸人見ました。そのときに取り扱っていたのが、PhillipsのAirfryerです。
かなり目から鱗だったですが…。油を使わずにフライにする。これほしいと早速ebayや色々ネットで調べたんですが、アメリカでの取り扱いがまだないみたいです。イギリスのサイトなどにいくと扱っていて、200ドル以下で手に入りそうでした。が、アメリカへのシッピングを扱っていなかった為、断念。ぎりぎり扱っているものでシッピングが韓国からで400-500ドルで、そんなにお金もかけられないと思ったため、もうちょっとこっちで発売されるのをまつ予定です。早くアメリカ来ないかな〜。
ホントに画期的な商品だと思います。オイルカットでヘルシーだし、なんといっても
油ものの後の片付けが楽という点。あと、残った油どうしようっていう心配がないということ。かなりいいと思います。アメリカ•日本で正式に発売されたらまたお知らせしたいと思います。

Thank you for looking. Phillips Airfryer is not came out yet. You can get it at ebay like $400-$500 (I think they have added rare value price on it)shipped from Korea or somewhere. But it is still expensive, I will try to let you know if it is really come out with right prices!


0 件のコメント:

コメントを投稿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...